Wednesday, October 13, 2010

Hari Jadi yg ke - 27 dan ke - 32

Hari jadi aku pd tahun ni disambut di Teratak-kedai makan Linda....Bersesuaian dgn masa sbb ni kan time pose...jd kami pn berbuka di luar sambil menyambut birthday aku dan suami....Sampai waktu berbuka kami pn makan la makanan yg telah suami aku order...aku mmg mengharapkan sesuatu la sebenar dr suami aku tp mcm hampa je...huuhuhuhu...xde kejutan pn...xpe la,aku x nk mengharapkn apa2 kt suami aku tu..klau ada,ada la....


Dh selesai makan suamia aku pn bgn menuju ke kwn dia-linda...aku ingt dia nk bawa sesuatu la..rupa2nya xde pn...hampa lg..hehehe...x apa2 aku ni kan...


Tiba2 dtg la sorang hamba Allah ni ke meja kami sambil membawa bunga dan terus memberikan bunga tersebut kepada aku....wow,btul2 terkejut aku...hamba Allah ni sempat lg ckp kt aku..katanya "bunga ni dr suami tercinta ".....malu,segan,gembira smua ada....thanks abang.....i love u very much....


Bukan itu jer kejutan yg suami aku bg...satu lg kejutan ialah masa aku bangun dr tempat duduk sbb aku nk bermain bersama anak linda...setibanya aku kt meja terkejut lg aku sbb ada 1 kotak kecil di tepi dompet aku...heheheh....thanks abang....i love you very2 much...ada lg hadiah rupanya....




INI LA BUNGA DAN KOTAK KECIL YG SUAMI AKU HADIAHKN KEPADA KU PADA BIRTHDAT AKU YG KE 27 INI...
 p/s : abang, ayang sangat2 menyanyangi diri abang tu...forever n ever....muahhhhhhh....

No comments:

Post a Comment