Thursday, July 29, 2010

Pertama Kali

Hari ni suami aku ada bengkel belajar wat blog...Aku rasa excited sebab aku dpt belajar wat blog dr suami aku..Dh lama aku nk blaja wt blog ni tp memandangkan kt umah mak xde internet aku lupakan je la hasrat murni aku tu...Hehe...hasrat murni ker...?murni la tu kan sebab kita nk belajar apa yg kita xtau...jgn esok2 org kata kita ni katak bwh tempurung plak...hehehehe...tp sekarang kt umah mak dh ada internet bagai mengantuk disorong bantal la...aku xkn lepaskan peluang yg ada ni untuk blaja wt blog dr suami tercinta...ini la hasilnya...

2 comments:

  1. hahahaha...
    ini sudah bagus! boleh berkongsi2 cerita...
    tulis hari2 tau!

    ReplyDelete
  2. ok kak ngah..tp kak yanti x berapa pandai sgt..bru nk blaja..kak ngah tlg la ajar sama yer...hehehe.....p/s:jgn lupa bli kuih dgn kak yanti yer...

    ReplyDelete